3 zelená SMOOTHIE, na která nepotřebujete tisíc ingediencí

Každé ráno bojuju se snídaní. Mám problém cokoliv sníst. Většinou kvůli časovému pressu. A nebo klasicky proto, že jsem rozežraná, mlsná a nechci si ucpat žaludek rohlíkem se šunkou, který má téměř nulovou výživovou hodnotu. Často se ale „díky“ mému přemýšlení o zdravém jídle stane to, že jednoduše zůstanu o hladu.

A přesně proto jsem si nedávno pořídila smoothie maker. Žila jsem v domění, že to bude super snadné a donutí mě to snídat. Ve finále jsem ale téměř každé ráno narazila na problém s nedostatkem surovin. Chci tomu ovšem dát ještě jednu šanci! Proto jsem si našla 3 recepty, na které jsou třeba relativně běžné suroviny. Čerstvý listový špenát nebo jiné lupení mají v každém větším marketu a neměl by být problém mít ho vždy v lednici. V krabičce, přikrytý vlhkým papírovým ubrouskem, dokonce vypadá k světu i několik dní. A v mrazáku klidně několik let! 🙂

Jo, a ideální je dělat smoothie rovnou pro dva! Například půlka grapefruitu se totiž docela blbě uchovává 🙂

Smoothie no. 1 – 2 porce

  • grep (ideálně vykrájený)
  • sladké jablko
  • 2 hrnky špenátu
  • 2 kostky ledu
  • voda, neslazené mandlové mléko nebo pomerančový fresh (dle libosti, cca půl hrnku)

Smoothie no. 2 – 2 porce

  • mražené plátky broskví (pokud máte čerstvé, přihoďte 2 kostky ledu)
  • hrnek kapusty nebo špenátu
  • banán
  • necelý hrnek kokosové vody nebo obyč. vody (podle chuti)
  • lžička medu

Smoothie no. 3 – 2 porce

  • 2 hrnky manga
  • 2 hrnky jahod (klidně mražených)
  • hrnek špenátu
  • hrnek vody nebo mandlového mléka
  • med, stévie nebo banán pro doslazení

Na zdraví!

aa

Mohlo by se vám také líbit:

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *